Toyota C-HR od lat zachwyca doskonałym układem jezdnym. Nie inaczej jest w przypadku nowej generacji auta, a zwłaszcza wersji specjalnej GR SPORT Premiere Edition z napędem 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM, gdzie zastosowano specjalnie dostrojone zawieszenie.
Toyota C-HR już w chwili debiutu zachwyciła doskonale zaprojektowanym układem jezdnym. Nad precyzją prowadzenia pracowali najlepsi inżynierowie marki. Nisko położony środek ciężkości, wielowahaczowe zawieszenie oraz platforma TNGA sprawiły, że model charakteryzował się dużą stabilnością nawet na nierównych drogach i wysokim komfortem jazdy.
W nowej generacji tego modelu każdy element został dopracowany pod kątem zachowania właściwości jezdnych, z których zasłynął poprzednik. Nowa Toyota C-HR nadal świetnie reaguje na polecenia kierowcy i daje przyjemność z prowadzenia. Zawieszenie, układ hamulcowy oraz układ kierowniczy zostały tak dostrojone, by kierowca miał poczucie kontroli nad autem.
Do wyboru jest kilka napędów hybrydowych do wyboru – o mocy 140 KM lub 197 KM, a także – po raz pierwszy – jako hybryda plug-in. Do każdego wariantu dostrojono zawieszenie, by samochód prowadził się komfortowo i pewnie.